Etiketter

fredag den 29. april 2011

Valguge: Skitse Med Monty

Vi skulel tegne noget vi mente symboliserede TAW, det er min udgave af logoet med TAW imellem dens ben, lampen skal vise at taw er dejlig lys og velkommen og ørebøfferne, tja, du kan ikke gå rundt uden at du hører en form for musik.

Vi skulle ud og tegne, og vi var nogle stykker der gik i dyrehandlen da vi syntes at det kunne være spændene at prøve, er ret fasineret over så mange forskellige former et dyr kan have, selvom den er af samme race..

Tegner normalt ikke fugle, men forelskede mig i et par stykker i dyrehandlen de var frygtelig kære og specielt den der gemmmer hoved sad og gjorde sig til når vi kom med blokkene

igen fugle, et marsvin og en øgle.. ret hurtige.

en meget hurtig kuglepens tegning, jeg lavede den uden rigtig at tænke, men der er et eller andet ved den jeg rigtig godt kan lide.

skitser med monty, blade og andet vi har indsamlet og som vi skulle tgen, sørge for vi fik de helt rigtige former ind osv! det var ret svært må jeg sige, men jeg nød faktisk udfordringen


mindre fejl skitse af silja, prøvede kul, kan ikke helt forstå det materiale, og bruger det mest for at blive bedre og sikke heletiden lave min outline streger, det er svært men jeg prøver og prøver

Emil med kul, denne er jeg tilfreds med, syntes jeg fangede emils holdning utrolig godt samtidig med jeg fik lidt liv ind i den

Blindtegninger, er noget af det sjoveste jeg nogensinde har prøvet, det er da nogle mærkelige skabninger der kommer ud af det.


igen blindtegning, et monster !?  eller er det en thomas, kun fantasien sætter grænserne

hurtig tegninger af nikolai der skulle have været blindtegning, men lige der havde jeg svært ved at abstrahere fra at kigge ned på papiret, dette blev dog bedre i løbet af ugen

min sidste tegning i forløbet, en dejlig papegøje

Ingen kommentarer:

Send en kommentar