Etiketter

tirsdag den 29. november 2011

Croquis day: I dont know

Kan ret godt lide tegningen, kan ikke forklare hvorfor.

en 2 mins som jeg synes fungere ret godt dog er armene ikke så gode, og nogle sekunders tegninger som er blevet lidt sjove i udtrykket

nogle sekunders tegninger ( og min fod?? ) jeg kan godt lide den opstilling jeg ubevidst har fået lavet men jeg kunne godt tænke mig at jeg kunne få vist formen lidt bedre

Kan godt lide den lilel tegning oppe i højre hjørne pga det twist der er kommet



to min. igen bare close up ( og min fod igen?? )

endnu en to minutters synd den er blevet lidt uren omkring maven på dette billede..
Fra d. 21-22 nov. 2011

( OBS ved ikke hvornår præcis de er lavet, mine fine mapper med billederne i forsvandt )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar