Etiketter

mandag den 19. december 2011

Forandring Fryder Jo

Vi fik tildelt vores opgaver, med den fælles titel Du Er Her, og vores grupper og vi fik til opgave at få folk til at se Viborg fra en ny synsvinkel via. Fotomanipulation.
Jeg var lidt skeptisk fordi; Hvorfor var jeg blevet valgt til at lave fotomanipulation?.
Men efter lidt brainstorm og lidt argumenteret, så kom vi frem til at bringe det gamle Viborg til det nye Viborg.
Jeg var sammen med: Rasmus W., Liisa og Sarah.
og vi endte med udstilling på Brænderigården

Der bliver arbejdet hårdt og koncentreret


Vores moodboard, som hjalp os ind i det gamle viborg
mit første udkast til min ene manipulation

billedet jeg havde og arbejde med ( udlånt af viborg lokal historisk arkiv)

ved ferniseringen ser man en stolt og træt Rikke :)
Refleksioner:

Det har været meget godt at komme i en gruppe som man ikke lige havde tænkt på selv at vælge, og der har været nogle problemer med kontakt/kommunikation, hvilket har været ret stressende for gruppen, men vi har klaret det og holdt hoved højt. og prøvet på at få hinanden 'back on track' hvis vi faldt lidt ud af det.
Jeg har været meget udkørt her på det sidste og har brugt de sidste krampetrækninger på at få det bedste resultat som jeg nu engang kunne. Jeg er glad og tilfreds med resultatet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar