Etiketter

torsdag den 28. april 2011

Croquis ( Stopprøve)

 Dette ovenover er  så vidt jeg huske mine første croquis, de er meget utydelige og stive i deres bevægelser, har jeg måtte erfarer





Tror også disse 2 er fra min første periode, min helt spæde begyndelse af Croquis^>

Så begyndte jeg at få mere form på, de er ikke helt gode endnu men øvelse gør mester


Så kom der en smule mere dynmic på, samt jeg begyndte endelig at turde slippe min ikkeløse outline






Mere dymic, nu begynder jeg at prøve at får mine figurer til at få bedreperspektiv, dette med benet er ikke hel lykkede
da jeg ikke har fokuseret no mellem afstenden mellem hans ben.

Min elskede captain morgan, et af mine første croquis tegninger jeg var mega stolt af eneste er at jeg synes armen er for lille..


Dem uden pastel er nogle jeg lavede før dem med pastel, men dem er jeg stolt af ligesom jeg er med dem med pastel, der er plads til for bedringer men persppektivet er blevet bedre på pastellerne ( som er de nyeste)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar