Etiketter

torsdag den 28. april 2011

Langtidsstudie

Min første langtidsstudie, Matt. Hans arm er ikke helt rigtig, det er nok noget med perspektivet tror jeg.

Også en af mine første langtidsstudier, af en torso, hofteskålen var rigtig svær også fordi den ikke er ens på begge sider, samt at få den til at virke som om der er et hul i den.

Matt igen er ret godt tilfreds dog mangler føderne lidt form.


Min første af laura, var istarten godt tilfreds men jo mere jeg har kigget på den har jeg lyst til at rette den. hendes hænder er  for små, hendes torso ved jeg ikke helt hvad sker med...


min anden af laura er tilfreds er bare ked af jeg ikke fik gjort hendes ryg buet, da hun ikke sad ret som her. ærgeligt

Matt blev glad for ham, men igen mangler jeg at få et hak med der er fra hoften synes ikke han sidder rigtig..

Er rigtig tilfreds med den måde hans ryg buer og maven også er generelt glad for ham, eneste er hans hånd.. tror jeg nok hellere må øve hænder.


Alt gik galt, eller det vil sige torso gik okay, men hendes ben for pokker da, hehe tror det er 2 kvinder der er sat sammen. ved ikke lige hvor mit hoved var henne i denne sammenhæng...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar