Etiketter

torsdag den 28. april 2011

Animationsforløb med Monty

 Video'en er det eneste dokumentation, da billederne fra udstillingen er forsvundet fra mit kamera.

<>
Min første udgave af tidsegningen, eller noget af den ved ikke lige hvad der er sket med billedet desværre. overordnede titel var : Deadly Time. var i et mindre godt mood så min tegning blev derefter-

Så tænkte jeg, hmm der mangler noget,, så kom jeg til at tænke på nogle japanske træmalerier hvor jeg så det her vand, og jeg tænkte: Hov dett ekan da bruges som tåge! ved ikke helt om man kan se det på dette billede.

Det endelige resultat af mit tidstegning projekt, er super glad for det. træet repræsentere ( i mit hoved) livet, og at livet går med uret som krone, og der sker så mange forskellige ting i livet at det ikke er til at forklare.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar