Etiketter

fredag den 29. april 2011

Lauras farv uge :)

Et arbstrakt maleri jeg lavede på min skitsebog under farvelære.

Blev inspireret af simon og hans superfede tegninger så dette blev lavet da jeg holdt pause

Nabo farver, eller farve skema :)

Først malet, så tegnet en hest på, arbejde hos laura

Vi lavede finger maling, og havde en lyst til at blande mange farver og se hvad det førte til

Igen Fingermaling, her en hest

tror jeg endte med at kalde dette billede sleipner lidt ked af farve blev så mørke, men man lærer af fejl

Koi i regnbue hav ( finger maling og tucsh)

desværre er billedet ikke helt kommet med da det er min mor der har taget billedet, da malerierne ligger på sjælland bliver billederne desværre ikke bedre

kombination af maling og blæk kan ret godt lide det, overvejer at bruge det noget mere da det er fantastisk at arbejde med og man kan få nogle virkelig fede kontraster

Farveskema

"Kopiering af et billede" vi skulle se om vi kunne ramme farverne på et billede vi selv havde valgt, jeg gjorde det svært for mig selv da jeg er utrolig dårlig til gullige nuancer i billeder, er blevet godt tilfreds og fik virkelig en hel del mere forståelse for farver, hvilket var super fedt!

vi skulle lave firkanter i en farve og lave mønstre i med en anden farve, lidt sommerlige billeder..

her skulle vi se hvad baggrunde kunne gøre ved en farve som egentlig er den samme farve men som snyder øjnene alt afhængig af hvilken farve der er bagved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar