Etiketter

torsdag den 22. marts 2012

Animation Med Michelle Kranot

Vi lavede et samarbejde med mediefag med emnet dokumentar og dertil skulle vi lave en animation.
Grundet dårlig kommunikation mellem lærerne fik vi hele tiden noget nyt at vide fra hver lærer som gjorde at vi alle blev snot forvirrede og endte også ud i at jeg kom op at skændes med en fra gruppen, da vi tilsidst fandt ud af det vi skulle lave gik det nogenlunde.

Under animationen havde vi ikke de store problemer andet da det skulle klippes sammen var der en smule problemer med det fænomen der hedder størrelse, men det fik vi ret hurtig styr på.

Generelt var forløbet godt men det kunne have været 10 gange bedre hvis der havde klarhed om hvad vi skulle og ikke alle de misforståelser mellem lærerne.

Og så har jeg en tard, så mine skitser er blevet forlangt jeg ved ikke hvorhenn, men det færdige resultat har jeg lige her og er super tilfreds, jeg har lavet animationen omkring den vågne tilstande samt slutningen hvor frøen bliver lille til stor.

                                    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar