Etiketter

torsdag den 22. marts 2012

Resten af tegneserie forløbet; Johan Krarup


 Fra da vi havde Johan::

Vi skulle tegne vores person i forskellige stile for at se de forskellige udtryk en stil gav
Anden stil i brug, hvordan reagere din figur på forskellige ting og hvad er typisk
Layout til mine sider, samt en prøve optegning

Så skulle vi lege med skygger uden for meget outline og bruge det sorte til at markere former og træk

På denne og den ovenover har jeg kæmpet med ikke at lave dem for mørke, dem nedenunder viser at jeg havde en tendens med at lave dem meget mørke, hvilket jeg helst ikke skulle gøre så denne hest og Elinor oven over er egentlig en prøve på dette

Vi skulle afprøve forskellige outline metoder og se det udtryk det gav, jeg synes det var MEGA sjovt at lave dette og kunne sagtens have lavet det i et par timer til :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar